donderdag 31 augustus 2017

Kerst kinderen

Kerstkaarten zijn zelden teveel en leuk om te maken.
Nu had ik enige tijd terug al een scrapvel met plaatjes gekocht en eigenlijk al spijt van toen ik ermee thuis kwam. Maar ja, dan moet je er wel wat mee...
Dus ik ben ermee aan de slag gegaan (nu pas) en ondanks dat ik het plaatje nog steeds niks vind, vind ik de kaart zelf wel aardig.

Ik vind de gezichtjes zoals ze getekend zijn echt foeilelijk.
Nou ja ach, het is een prima kaart geworden en er zitten leuke details in.
Zoals het schattige bedeltje en de geweldige bloemetjes (zeker van deze rode ben ik echt fan) .


 En het tekststanje is een redelijk nieuwe maar erg leuk. 
Hier uit wit gestanst en rood gemaakt met disstress inkt.



 Volgende keer wel iets kritischer zijn als ik plaatjes koop :-D


Geen opmerkingen:

Een reactie posten