zaterdag 5 augustus 2017

Workshop invallen deel 2

Tja en dan vraagt Anda of ik de aankomende keer ook op woensdag de workshop kan mee helpen. 
Nu heb ik helaas pas later die dag tijd, ik heb een afspraak tot een uur nadat de workshop al is begonnen. Tja, die stond al even.
Gevraagd of ik dan kon helpen om een kaart te bedenken en zij dan de workshop zou starten en ik later zou aanschuiven... Nu bleek inderdaad dat zij nog geen idee had.
Gelukkig had ze pas een nieuwe lijn papier binnen gekregen en toen ik vroeg of dat een idee was, had zij er wel oren naar.
Ik vind het geen mooie lijn maar dat wil niet zeggen dat ik er niet een goede kaart mee kan maken.
 

Het plaatje is van het vel BunnyLove (ik moet even het merk schuldig blijven) en ik vind die echt zo schattig! Het papier is van PionDesign en de lijn heet "Patchwork of life, being a grandmother".
Het plaatje hangt aan het lint en kan dus worden opgeklapt:
 
En daar heb ik dus een stempel op geplaatst met de prima passende kleur Distress inkt "faded jeans" van TimHoltz/ranger.
Het tekststempeltje is van CraftEmotions die een hele lijn van allemaal hele mooie en lieve teksten hebben. Waarmee je dus eigenlijk altijd wel een tekst naar wens kunt kiezen.
En omdat het patchwork is heb ik op ieder klein vierkantje een randje steekjes getekend met een gelpen van Edding (kleur nr 73)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten