donderdag 31 augustus 2017

Workshop voor veel

19 sept, heeft degene waar ik de kaartworkshops bij geef, geregeld, dat er naast de normale ploeg, nog zo'n 12 man (vrouw) bij komen.
Zucht. Dat vind ik dus echt niet grappig. Er moeten dan in eens met veel meer dingen ekening worden gehouden. Want je kunt niet met zijn tienen op 1 stansmachine gaan stansen en op elkaar wachten (nogmaals op 1 machine) is ook zo wat...
Maar het moet ook niet te kort zijn want dan is er geen lol aan..

Ik hoop dat dit door haar goedgekeurd wordt. Veel knip en kleur werk dus lijkt me een aardige..


De plantjes en de scharnieren zijn wel stansjes 
Maar kunnen eventueel door ons worden uitgedraaid van te voren.
Net als de vlinders (ponsjes)


De vlinders zijn hier ook uit gekleurd papier gehaald maar dat wil ik lekker met wit doen dan, kunnen ze lekker kliederen met stiften :-)

Dit is de binnenkant:


de hartjes zijn met de hand uitgeknipt en de tekst malletjes kunnen wij ook van te voren al uitdraaien.
Ik hoop dat het genoeg is en leuk wordt bevonden, volgende week is ze terug van vakantie. 
Dan meer zekerheid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten