zaterdag 5 augustus 2017

Juli kerstkaarten

Bij Tiets doe ik nog steeds mee met de Kerstchallenge. 
Wat gewoon inhoudt dat je er 2 per maand moet plaatsen.
Nu loop ik een beetje achter met hier plaatsen maar daar lijk ik het wel te redden op tijd.

De maand juli was niet echt heel bijzonder qua design.
# 1 is een "Clean and Simple"  



Vond het wel erg leuk om een keertje een kaart voor kerst te maken met enkel tekst.

De andere is gemaakt omdat ik een setje had liggen wat er al jaren lag en die ik nu eindelijk eens wilde opruimen/gebruiken.
Dat zijn van die belachelijke goedkope zooi dingen; zit een stukje lint of iets dergelijks in, twee kartonnetjes of strookjes papier. Een paar zilver of goud papieren figuurtjes, meestal sterretjes of engeltjes oid. Je koopt ze bij de super goedkoop sectie bij de drogist of bij de super goedkoop winkels. Het zijn van die min of meer kant en klaar pakketjes.


Uit het pakketje komt het lint, het rode en bruine "papier" en het rode gaas spul. Oh en die griezelig gouden draadjes die aan de labeltjes zijn gebruikt.

De rest is echt van mezelf. (en dus ongeveer tien x duurder dan de rest :-)  ) 
Maar zo gecombineerd vind ik het dus echt een leuke kaart, ook al is die dus uit opruim woede geboren.



OP naar de augustus kaarten. Oh nee, die moet ik nog maken :-D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten